18 November 2008

Tandläkaren

Jag har inte varit hos tandläkaren på över fyra år, med andra ord hög tid. Skulle laga en gammal lagning som blivit lite fucked up. Skönt att få det gjort, äntligen. Nästa gång blir till sommaren.

Går ni till tandläkaren varje år?

Sedan stack jag till gymmet och hjälpte Susan lite med poseringsträning inför hennes debut i byggning på Luciapokalen i december. Efter det blev det ett pass ryggträning och kondition:

Sitt. rodd (lätt uppvärmning)
30 kg x4 set

Latsdrag
30 kg x10
40 kg x10
45 kg x10
50 kg x6x5x4

Stångrodd
40 kg x10x10x10x10

Chins
4 set

+ 20 min Crosstrainer ca 490 kcal/h

5 comments:

Anonymous said...

Tack för igår*blink*
Jag gillar din uppriktighet(det är jag som tjänar på det :-))
Ja,alla törs ju inte vara uppriktiga..Så är det ju tyvärr...
Bara för mig att köra mera cardio...Kände mig vattnig som fan igår:-(
Och du,jag kan inte få med mig en bättre Coach*blink*
Ses snart igen!Kram//S*

Pia Wester said...

Ge mig Susans mage, tack...

Anonymous said...

Ja, jag går varje år. Sambon hade inte varit där på 4 år, så nu har han en massa hål som ska lagas, mindre kul.

Miss Agda said...

Jag hade ett uppehåll på 6 år men nu ber jag tandläkaren att skicka kallelse var 1,5e år. Funkar bra.

Hanni's said...

susan: :) Vad glad jag blir. Ingen tjänar på att stryka medhårs - speciellt inte när det gäller detta. Tack tjejen! Det ska bli kul. =)

pia: Jag kan fråga henne...

camilla: Det är nog väldigt vettigt. Jag ska börja med det igen jag med.

agda: Damn! Jag tyckte mina 4 år var länge. ;) Skönt att få in det i huvudet igen. Det vinner man bara på.