25 November 2008

Skrot

Då var dagens efterlängtade pass avklarat. Hade nästan spasmer i kroppen av att ha suttit stilla hela dagen, så det blev ett riktigt grymve pass!

Ben

Benspark
10 kg x10
20 kg x10
25 kg x8x8
30 kg x5x5x5

Finnen
10x8x6x4 (tog förbannat bra idag)

Benpress
50 kg x20
75 kg x16
100 kg x12 (finnen tog så bra att höger baksida började krampa haha - tummen upp)
125 kg x6x5x5 (kanske inte ligger så långt efter trots allt i styrkan...)

Utfallsgång
3 set

Ond bråd död!

Ah just det, glömde ju nästan:

20 min crosstrainer - 490 kcal/h

Jag tror låren växte 1 dm efter passet, så bra kändes det. =P

5 comments:

Petra said...

Wow, hon var verkligen väldefinierad =)

Anonymous said...

Hej!
Är inne här och läser lite då och då men aldrig lämnat en kommentar förrän nu. En fråga bara: vad är "Finnen"?

Hanni's said...

petra: Oh yes! ;)

PL: Hej PL! Kul att du läser här. Jag hoppas du fått en bra förklaring i posten ovan.

Anonymous said...

Jättebra förklaring; tack! Den ska jag testa nästa gång jag är på gymmet!

Hanni's said...

PL: Så lite så. Gör det och förbered dig på gruvlig träningsvärk.