23 October 2009

Hårvård deluxe

Schampot All Soft och inpackningen Smooth Down har jag sedan tidigare och jag brukar använda den senare som balsam mer lr mindre. Funkar riktigt bra! Nykomlingar denna gång är Extreme Anti-Snap och Fresh Curls.

Än så länge har jag bara testat Extreme av dessa två men det var verkligen ett lyckoköp. Eftersom jag har väldigt mkt självfall och ganska torrt hår iom blekning så behöver jag något som kan ligga i under dagen. Extreme är framtaget för torrt hår och är en leave-in-produkt. Om resterande produkter i samma serie är lika bra så kommer jag nog övergå till Extreme istället för All soft...

Förresten har jag testat att använda "vanliga" schampon från billigare märken som man köper på ICA nu efter att jag började med Redken, men det funkar inte. Det är inte alls samma resultat. Själv trodde jag inte på de här dyrare produkterna men nu skulle jag aldrig kunna köpa ngt annat längre. Låter som värsta reklampromotorn nu men så är inte fallet. (Ifall nu någon skulle få för sig att jag, med min lilla blogg får ngt för detta inlägg.)

2 comments:

Tess said...

Myspys med jul och pynt. Men först ska vi iväg till sol och värme. Trevlig helg! =)

Hanni's said...

Tess: Härligt! Det är aldrig fel att förlänga sommaren lite. Hoppas ni får det super! Detsamma tjejen!