16 June 2010

Återfall

Jaha...igår skulle jag ha gått en kvällspromenad på 90 min och styrketränat. Det blev inte så, utan självömkan i soffan kändes av ngn anledning bättre när huvudvärken slog till...

Så går det om man är sockerberoende.

Anyways. Igår hamnade jag visst på ca 2 000 kcal istället för ca 1 200 kcal och eftersom det inte blev ngn träning fick jag sota rejält för det idag.

Gårdagens netto: ca 1 800 kcal

Dagens hopp och lek

Ca 900 kcal i intag

50 min förmiddagspromenad

120 min eftermiddagspromenad

ca 45 min styrketräning

2 comments:

Anonymous said...

kom igen. kör. nu har jag hakat på. nu är det nog.

skitpass ikväll så jag gick tillbaka en timme senare och körde bara sandsäck. mkt nöjd! (och lugn...hehe)

i morgonbitt: morgonpromenad!

/le twig

Hanni's said...

Kvisten: Tack, jag behövde det där.

Låter helt i min smak, bra!