19 November 2009

Gårdagens infall


I över två års tid har jag varit ute efter ett par snygga lågklackade svarta stövlar som man kan ha till vardags men ändå se uppklädd ut i, om man vill. Var enda gång jag har varit inne i en skobutik har det slutat med att de skyhöga klackarna ropar på mig och jag har kommit hem med ett par skor med 10 cm hög klack oavsett om det har varit pumps, stövletter, skoletter osv.

Efter jobbet gick jag då förbi dna shoes, men siktet var egentligen inställt på Scorett. I sista stund ändrade jag mig dock, för Scorett är ju ändå ganska dyra på skinnstövlar och jag behövde ju inte skinn när jag hade tänkt använda dessa i ganska kasst väder. Väl inne på dna fanns det hur mkt snyggt som helst, men jag fastnade ändå ganska snabbt för dessa stövlar och prislappen var helt ok den med. Mkt nöjd och redan använda!

Tror bestämt att de åker med till Danmark i helgen!

2 comments:

Madde said...

Skit snygga ju! Skulle me behöva köpa mig ett par låga skor, man kanske skulle kolla in dna! Kram

Hanni's said...

madde: Tack! Det är lätt att man inte tänker på dna. Sväng förbi, fanns mkt bra! kram!