13 October 2009

Tisdag

Idag skulle det bli ett lättare bröst och bicepspass men icke. Jag har svårt med det där nu alltså. Tyvärr är jag inte fri fr förkylningen än och det blev inte bättre av att AC:n är avstängd på gymmet - noll syre. Hade tänkt köra tre övningar för biceps men pallade inte så imorgon blir det vilodag.

Bröst, biceps

Bänk
20 kg x12x10x10
40 kg x10
50 kg x5x5x5x5

Lutande hantelpress
10 kg x10
12,5 kg x10
15 kg x6x4

Kryssdrag
15 kg x10x10
20 kg x10x10x8

Alt. hantelcurl
8 kg x10x10
10 kg x7x7x7

Stångcurl
20 kg x8x8
25 kg x6x6

5 comments:

Tess said...

Jag är riktigt nöjd över mitt inköp. Först trodde jag att det var ett felköp då den gnisslade. Men maskinen behövdes bara användas ett par ggr. Nu är det ljudlös och funkar hur bra som helst. Kostade med matta 4600:- från Halens. =)

Anonymous said...

Hur kommer det sig att du kör så många set?

Hanni's said...

Tess: Gött! Det var ett riktigt kap. Ska kolla vad de har där, tack för infon! =)

Anonym: Håller inte med dig om att jag kör många set. 4-6 set per övning, där de lättare vikterna är mer uppvärmning.

Passen ser lite olika ut fr gång till gång, men är det i ngt pass jag gör många set kan det vara för axlar, triceps. Fast det var ett tag sedan nu...

Martina said...

Förkylningar är ett sabla otyg! Min har bott hos mig lite väl länge nu..bort ska den!

Kram på sig!

//M

Hanni's said...

Martina: Blä! Dags att bli frisk nu då. Krya på dig och hoppas du får en skön helg! Kramen!