11 October 2009

Poserträning och hamburgare

Nyss hemkommen från gymmet efter ca 1 timme poserträning. Susan och Johanna ska tävla om ca 8 veckor och då kan det vara bra med ett par genomgångar av de obligatoriska poserna i bodybuilding och för att se om det är någon posering som behöver slipas lite extra på.

För er som undrar vad jag pratar om, så får ni se hur Linda Geismar poserade på SM i Bodybuilding 2004, i klassen för damer under 57 kg.

Var kommer hamburgarna in då tänker ni? Well, dem är i min mage vid det här laget.

2 comments:

susan said...

Tack för idag...
Din poseringshjälp är guld värd..Jag är sååå tacksam...
Bra bild du lagt in den tar jag om det är ok till min blogg...:-)
Kram på dig
Ps.mmmm,hamburgare:-)

Hanni's said...

susan: Så lite så! Du kan få mitt kontonr sen så du kan sätta in en stor summa pengar. =D

Ja visst fick jag ihop poseringarna bra där på bilden. Satt förut i paintshop pro och redigera ihop dem. Måste ju vara pedagogisk. ;) Kram!