07 May 2009

Helt färdig

Sicken dag det har varit idag. Vaknade kl 06 och var superpigg, somnar om och vaknar igen vid 09...är supertrött.

Äter frukost sent och hinner inte med så mycket innan jag ska iväg för en kandidatdag på ett kundserviceföretag. I två timmar blev det intervju och lämplighetstest. Testet skulle ta ca 30 minuter och jag gjorde det på ca 15 min. Testet innefattade både snabbhet i räkning, språk/hörförståelse, minnestest och rättstavning samt uppmärksamhetstest. Helt klart ett av de roligare testerna jag har gjort i samband med jobb.

Hemma i stan igen vid 17.30. Ringde Ms A för en fika, som blev mitt andra mål mat på hela dagen - inte bra. Hyffsat slö nu. Beräknar ha fått i mig ca 550 kcal idag än så länge. Hjärnan är gröt.

Träning imorn! Efter min 4e intervju denna vecka. =P

No comments: