25 March 2009

Våffeldagen


Ikväll bjöd jag hem Ms A på våffelparty med bildvisning! Vi skrattade gott åt alla dumma saker men även roliga som hände i London. Ms A log fint på alla bilder och jag höll mig för skratt...eller snarare försökte...

Sammanbitna läppar med mungipor som drar...på flera bilder!

Jag leker TopGun ser jag hahaha - ah men vi hade iaf tur med vädret!

Nedan är min, så här i efterhand, lilla shopping spree:

Dorothy Perkins

Primark

Burberry - Brit Sheer


Nere på Topshop hittade jag dessa godingar i skinn från märket faith.

Köpte även ett par svarta kostymbyxor och en kritstrecksrandig kjol, som för övrigt är döläcker men den lägger jag upp imorgon.

8 comments:

Anonymous said...

Wow! Vilka snygga kläder! Så avundsjuk! vad jobbar du med? En hel del snygg- shopping ser jag kram =)

Hanni's said...

Anonym: Tack! :)Jag pluggar till inköpare. Tack så hemskt mycket.

Anonymous said...

Primark är helt galet. Jag rek till folk som har energi och pallar med kaoset men jag handlar sällan kläder själv där. Men visst är det billigt. tricket är att vara där tidigt.. på en veckodag istället för helgen. Snygg shopping dock. Jag gillar DP och Faith.

Hanni's said...

Onsite: Ja, jag förstår dig. Man blir ju idiot av att bara spendera 5 min inne i det där kaoset. Tack! :) Ja, det fanns en hel del snygg inne på båda.

Mia said...

Skorna var ju underbara! När var du i London? Vad härligt, hade våren kommit?

Kram Mia

Hanni's said...

Mia: Tack! :) Vi var där 18-21e mars och vi hade supertur med vädret. Vi hade runt 15-16 grader på dagen och sol och jag frågade en tjej på Dorothy Perkins om vädret och hon sa att de brukar inte ha riktigt så här bra väder så här tidigt. Flyt mao. Efter att vi hade åkt hörde jag att de hade runt 8 grader o mulet.

Kram!

Anonymous said...

Va... Hur borta är inte jag då... våffel dagen!? visste inte, när va den... Kan ju inte vara mänskligt att glömma en sån dag :o)
Kram

Hanni's said...

Anonym: Haha jag har ingen aning. Du får helt enkelt käka våfflor nu då. ;)