27 March 2009

Snart har jag ett diplom

Sitter här och skissar på ett underlag för leverantörsbedömning och sneglar samtidigt på min veckorapportering. Jag konstaterar med förvåning att det endast är två veckor kvar på min sista LIA-period. Det innebär att min utbildning är klar om ca fyra veckor inkluderat en halv dag för utvärdering av utbildningen samt en dag till redovisning av vår sista företagsplacering i kursen Business English. Sista veckan i april hålls en dag för avslutningsfesten och utdelning av diplomen. Det är allt. Jag är därefter inköpare. Bra läge, tillåt mig skratta.

Tur att jag har ett par back up-planer...

2 comments:

Anonymous said...

Hur går det med jobb då? Finns det något där du har Lia nu? Kram

Hanni's said...

Madde: Jag vet inte om du har läst, men BT varslade i början av året samt igen bara för några dagar sedan. Vid varsel råder generellt sett externt anställningsstopp.