06 December 2008

Dag 2

Igår anlände vi till Göteborg lagom vid invägningen för de tävlande. Kvällen blev väldigt lugn på hotellet med bukfylla och ett par lager färg.



Idag gick jag upp vid 06.30 och tävlingarna startade ca kl 10 för att avslutas strax efter 20. Nyss hemkommen från ett restaurangbesök i Partille på ett väldigt mysigt ställe - La Stazione.

Det har tagit en hel del bilder under dagen och även en del filmer som kommer upp senare. Imorgon väntar Body Fitness, som ska bli väldigt kul att se.

Är egentligen för trött för att sitta och blogga nu, men det kommer mer utförligare beskrivningar senare när jag kommer hem.

2 comments:

Petra said...

Wow - vad cool du är!!!

Hanni's said...

petra: Förstår inte riktigt vad det är jag gjort som gör mig cool, framför allt inte i det jag postat.