26 October 2008

Sju sanningar om mig själv...

  1. Jag har ett hett temperament, fast döljer det väl...
  2. Jag är superromantiker och har en ganska välutvecklad cynism... hur nu det går ihop.
  3. Jag blir skraj av skräckisar när jag är själv hemma - aldrig annars.
  4. Jag har inte gröna fingrar och klarar knappt av att hålla kaktusar vid liv.
  5. Jag ville bli polis och brandman när jag var yngre.
  6. Jag har ätit 22 st semlor under säsong.
  7. Jag vet bäst - och jag håller på att bättra mig på den punkten...

Tack Anna för utmaningen!

Skriv sju sanningar om dig själv som vi kanske inte redan vet om! Jag väljer att utmana Kate, Solli och Maria.

3 comments:

Anonymous said...

åh! en utmaning, kul! ska klura lite på den o lägger upp mina svar i veckan :o)

Hanni's said...

solli: Gör så! Ska bli kul att se dina svar. :)

Anonymous said...

sådärja, nu har jag avslöjat 7 sanningar om mig! kram!