21 May 2008

First in this blog

Välkommen till min nya blogg!

J
ag har tidigare haft en blogg på en tidningsrelaterad sida men jag fick aldrig riktigt en bra vibe av att vara där. Det kändes trångt och ska jag vara ärlig gillade jag inte lay outen på övriga delar av sidan...

Vem är jag då?

Jag är en tjej på 25 år boendes i Sveriges femte största stad tillsammans med min sambo, i en alldeles lagom 53 kvm stor lägenhet. Den behöver en make over, men det kommer. Finns mycket annat att lägga pengar på innan dess.

Vad gör jag?

Studerar på heltid för att bli inköpare och jobbar även på bank. På fritiden går mest tid åt till att träna, umgås med vänner, shoppa, fika och en hel del tittande på serier och filmer.

Vad har jag för soft spots?

Ja förutom rent fysiska sådana kan jag lista följande:
  • kläder
  • skor
  • choklad
  • förnyelse av frissan (dock görs det alldeles för sällan)
  • sa jag träningskläder?
  • kaffe
Bloggen kommer handla mycket om fashion, shopping, outfits, träning, fitness, tävlingar, kroppar och annat blingbling.

Hasta luego!



No comments: