26 October 2010

Fluffiga vinterdon


Bild: ecco.com

Dessa härliga stövlar fr Ecco, skulle sitta fint. Modellen heter Siberia. Mina gamla vinterstövlar har använts så frekvent i och med förra vintern att de har börjat släppa in väta. Obra! Speciellt när jag går till och från jobbet varje dag, och inte vill jag missa den "gratismotionen"... Räcker att sitta still 8 timmar varje dag på jobbet. Tips! Ecco har nu även Jaffna i två modeller, men totalt i 8 st olika modeller/färger.

Eller vad säger ni om dessa:

4 comments:

Anonymous said...

FOTRIKTIGA och FUNKTIONELLA skor?!?! Herregud, vart är världen på väg...

Skämt åsido, de översta var faktiskt rätt söta.

/flowertwig

Petra said...

Dessa stövlar av märket Siberia ser riktigt sköna ut...och snygga!

Hoppas allt är bra med dig! Hur går träningen?

Stor kram

Hanni's said...

flowertwig: De är supersöta och fluffiga...det senare är viktigare än det tidigare.

Petra: Det är fint! Träningen går i berg-o-dal-bana men nu är jag nog på g igen. Själv? Hur går det för dig och er? Ska jag väl säga ;) Kram på dig tjejen!

Alessandra said...

Riktigt skön är den, har den i brunt också! Va fina dom övre stövlarna va :)