22 December 2008

2,5 dagar

Det känns knappt som att jag har hunnit landa hemma hos föräldrarna, men ändå har det gått ett par dagar nu. Igår var vi hos släkt i Lidköping och det tog hela kvällen, plus att jag tydligen behövde sömn -vaknade först vid kl 13 - eftersom jag uppenbarligen sovit för dåligt i veckan och med en förkylning i kroppen som inte riktigt vill ge sig, så var det nog bar välbehövligt.

Drog iväg en sväng till Ginza idag för jag tänkte köpa en bok till mig själv bland annat, men väl där var det så mycket folk att jag inte orkade. Jag tänkte på alla böcker jag har hemma, så det får vänta tills jag kommer hem igen, jag lär ju ha en hel del att släpa med mig på tåget hem iaf.

För tillfället läser jag Leif GW Perssons Linda - som i Lindamordet och jag har bara 3! sidor kvar. Ack och ve, men jag ska nog klara mig. Tänkte först köpa GW's första bok Grisfesten men den hade dem inte så jag forstätter med att köpa de nyare böckerna. GW är förövrigt lite av en idol, om man nu kan ha sådana vid en ålder av 26.


Bild: adlibris.se

No comments: