16 October 2008

Vilka är ni?


Inte ska man sticka under stolen med att det är kul att man har läsare, trots frånvaron av annonser, produktplacering och applikationer som ger klirr i kassan. Frågan är i vilken ände man ska börja och vad man har för mål med sitt bloggande. Jag har inget eget klart svar på den frågan, men jag är glad över att bloggen igår slog rekord i antal besökare. Hur många är väl ganska irrelevant - så stor är inte min blogg, men jag vill ändå säga att det är kul att ni vill kika in här och se vad för dravel jag väljer att posta.

6 comments:

Anonymous said...

Tack tack :-) Har du kikat nåt mer på hundfronten? Ja Bourne-filmerna är riktigt bra...hörde nåt om att det kommer en till?! Grattis till besöksrekordet :-)

Anonymous said...

Jag gillar din blogg massor - den har en bra mix som jag gillar. Fortsätt som du gör så fortsätter jag läsa!

Pia Wester said...

Jag gillar dravel....;-)

Hanni's said...

ninni: Nej det har jag inte, men tankarna finns hela tiden. ;) Ja men det ska tydligen vara fristående från de tidigare filmerna om jag läste rätt. Tack! :)

petra: Åh man tackar. Vad kul!

pia: Hehe tack! Då ska jag fortsätta med ordbajseriet.

Anonymous said...

jag är ganska ny på din blogg, du skriver om saker som jag är intresserad av att läsa så jag har helt enkelt fastnat för din blogg ;o)

ha en underbar helg!

Hanni's said...

solli: Vad kul. Jag är ju ny på din med men jag har bokmärkt den med. ;)

Tack! Hoppas du hade det också.