01 October 2008

Kilklackarna...

...från H&M åker tillbaka. Jag ser ingen räddning för min stortå om jag skulle behålla skorna så därför är det inget att tveka på. All of these "non issue"-problems. What to do...what to do? Kanske dags att börja nöta situationen i finansvärlden istället. För nu har jag ingen lust alls att blogga om mode.

Det är lite av en känsla att vardagen tränger sig på nu när det blir mörkare ute, och det blir lite svårare att motivera sig till saker och ting. Framför en ser man tända ljus och mysiga filtar i soffan framför ett favoritprogram, med en kopp te i handen. Vem tänker då på tentor, inlämningsarbeten, projektgruppsarbete med olika fall som skall lösas, redovisningar så väl muntliga som skriftliga och en snart kommande LIA-period som ska fixas och företag ska ordnas?


Hörde jag något om en kopp te framför TV:n?

6 comments:

Anonymous said...

Tack snälla, va roligt att höra:)!

Anonymous said...

sv: Tack ^^

Anonymous said...

Har inga bra erfarenheter av H&M-skor, tyvärr...

Anonymous said...

Ja, 3000 kanske är mycket men har ju handlat en heldel julklappar och saker till hemmet, gäller ju att passa på när det är billigt. Men det var jävligt jobbigt där inne, gäller att köra gärnet och slänga ner saker så man kommer ut så fort som möjligt =)...

Anonymous said...

Ja, kunderna, produkterna och kollegorna gör jobbet roligt!

Ja, vill man veta hur de tänker? Det är frågan...
Jag har också känt mig inspirationslös vad gäller mode just nu..så det blev ett inlägg om godis istället!

Hanni's said...

marias kakburk: Så lite så. Nu ska jag bara plöja igenom dina recept också. ;)

petra: Nej inte jag heller när jag tänker på de skoköp jag gjort där. Det är aldrig hundra, men nära vid ett par tillfällen.

madde: Du har så rätt så. Julklappar...det var framförhållning som heter duga. =) Haha kan tänka mig det.

shoebox: Gottigheter är aldrig att förakta!