07 September 2008

Gårdagens träning

Efter lite shopping på IKEA stack jag iväg till gymmet. Körde axlar och bröst samt 20 min crosstrainer - den här gången var nog den med högst intensitet någonsin. Det var länge sedan jag kände mig så taggad på gymmet och med tanke på att jag nu har tappat ca 3 kg och fått en nytändning så var det extra kul att se lite tydligare definition i speglarna. ;)
Trots en berg-o-dalbana har jag ändå följt min plan som jag haft sedan i våras. Att sakta (och i vågor) gå ner ca 5-6 kg för att sedan bestämma om jag ska tävlingssatsa igen eller bara underhålla magrutorna. Just nu är det då ca 3 kg kvar tills dess...

Fåtöljen med tillhörande fotpall: fötterna till respektive del är inte översnygg men nu har vi åtminstone en fåtölj som är hundra gånger bättre och snyggare än den förra.

3 comments:

Anonymous said...

Snygg inredning i vardagsrummet*me like*
Jag tycker verkligen du ska tävlings sattsa...Jag har sett hur du poserar och du får till det så jävla bra..Din ygg,axlar ja du vet precis hue du ska göra!Du gör dig på scen,helt klart!
Ett stort tack för igår*du är guld värd*
See youuu!Kram//S*

Hanni's said...

susan: Tackar, vi är nöjda men det finns mkt kvar att göra. Hehe tack vännen, vi får se...jag har ju trots allt tappat ganska mkt massa. Nemas problemas, nu kör vi! ;) Kram!

Anonymous said...

Jag är på jakt efter en fåtölj, eller två. Är den skön att sitta i?