30 September 2008

Fullspäckat

Ikväll blir det stressigt...Ugly Betty, Desperate H... och Idol.

Bild: Vivian Zink /ABC
Psst...blusen som "Amanda" har på sig är gjord av Project Runway-vinnaren (här till vänster) Christian Siriano.

Vilket föredrar du?

Betty har jag följt från början och vill därför se, men Desperate börjar ta över, trots att jag inte har följt serien helt och hållet. Jag blir mer hooked av Desperate, eftersom det är ett mycket bättre berättande och det är så mkt som man bara _måste_ få veta. ;) Betty är mer underhållning, lite tramsigare och lite mindre realistiskt.

6 comments:

Anonymous said...

Blir nog Idol för min del, om jag bara kommer ihåg att slå på tv:n =)

mariia said...

Desperate utan att tänka. Fruarna brukar göra hela min vecka =)
I Love!

kram mariia

Anonymous said...

Tack! Fluffig halsduk? Ja, varför inte? ;-)

Anonymous said...

Desperate är min favorit, jag satt bänkad igårkväll! :) Kraaaam

Hanni's said...

petra: Det blev Ugly för min del men tyckte inte det var så bra, så nästa gång får det bli Desperate Housewives.

mariia: Ah det är betydligt mer spännande, kände jag nu efter att ha sett Ugly Betty. Blir reprisen av DH på söndag för mig. =P

emelie: Haha ja man har ju sina associationer. ;)

frida: Gött, jag gör dig sällskap "in spirit" nästa vecka.

Anonymous said...

ååh desperate <333 så bra program