09 July 2008

Bland skjortor och presenter

Det blev två inköp på NK varav två skjortor/blusar med perfekt rabatt. Den svarta casha jag hem för ca 240 kr (60%) och den rosarandiga för ca 600 kr (50%).


Stor skillnad på kvalitet i sömmar och tyg, jämfört med det jag brukar köpa - det var nästan lite av en religiös moment att få på sig en skjorta som är välgjord.


Var tvungen att inviga min nya plattång,
Remington S9902 Professional, idag och resultatet blev mkt bra. Den är flera gånger bättre än min gamla tegelstensvariant...och tur är väl det. =)

2 comments:

Anonymous said...

Nämen, du skulle ju inte köpa kläder, eller hur var det nu?...
Har jag missat att du har blivit äldre? Grattis i efterskott!

Hanni's said...

camilla: Du får läsa inlägget "Project five kg". Tack tjejen! Det är alltid schysst att fira sin egen födelse men inte att man blir äldre. :->