27 June 2010

Veckouppdatering v2

Midsommarfirande i Sandvik, Linköping vid horisonten.

Aftonen fortsatte högt upp på en balkong, med sill, makrill, färskpotatis, rosé och nubbe för de som ville. Mycket trevligt!

Min bit av jordgubbstårtan kände för att slå en volt, jag fattade ingenting...

Diet då? Mja ingen höjdare så här efter midsommar och sista arbetsdagen med aw i 7 h, men trots ca 4 dgr utan träning så har jag bara ökat 0,5 kg. Så denna veckans uppdatering blir tyvärr plus i protokollet.

Inget jag inte kan göra ngt åt. Veckan som kommer blir till att rejält vända skutan igen. Jag har ju trots allt all tid i världen...

2 comments:

Robban said...

Förstår om du gott upp lite när det serveras sånt där gott! =)

Hanni's said...

Robban: Det är ju inte direkt så att man tackar nej inte. =)