22 September 2008

Topshop!


Håll till godo!
=)

7 comments:

mariia said...

Wow! Vilka skor asså! Bra köp!
Såå avis...

=) kram mariia

Anonymous said...

Snygga skor!! I like :-)

Mia said...

Snygga skor! Jag har ett par skoletter från Nilsson, samma färg annorlunda modell. Superlycklig över dem!

Just det, ett år är det väl tänkt att jag ska va i Sverige o sen vet man ju faktiskt inte men känner jag mig själv så kommer jag nog bege mig utomlands igen. Jobb eller mer studier lockar gärna i Paris, annars skulle jag gärna jobba några år i USA - man tjänar så bra med pengar där och jag har alltid trivts over there. Vi får helt enkelt se!

Kram Mia

Anonymous said...

I like the shoes! Nu blir du väl typ 3 m lång...
Jag borde ha mer högklackat. Är ju en pygmé (1.64) *asg*

Hanni's said...

mariia och ninni: Tack tjejer! Jag är supernöjd. :)

mia: Nilson har snygga modeller, nästan jämt.

Vad är det du jobbar med? Låter spännande. Det vore intressant med USA, men de har blivit så restriktiva med tillstånd där. Kram!

tess: Haha nja jag är bara 168 cm, men det är ju sällan jag är så lång som 178-180, vilket är en ganska kul känsla i sånna heels. ;)

Miss Agda said...

Fantastisk snygga skor!

Anonymous said...

underbara skor!